УНИКАЛНО ВИДЕО НА РУСКИТЕ ВВС в СИРИЯ

Pan.bg 03 окт 2015 | 23:13 views (5833) commentaries(26)
img Представяме ви видео с излитане и кацане на Су-25, Су-24 и Су-34 в Сирия.



image
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 26

  1. #1
    Момо 03 окт 2015, 23:42
     
    13
     
    1

    Интересно защо Су-34 каца с ракети "въздух-въздух". Не съм специалист, но на такива ми приличат. За всеки случай против американци ли? :D

  2. #2
    XYZ 04 окт 2015, 00:08
     
    23
     
    0

    Грешиш, с ракети в-в каца Су 30, а не 34. И да, Су 30 покрива останалите самолети от въздушни атаки, които очевидно могат да дойдат само от САЩ и Израел!

  3. #3
    Уникално 04 окт 2015, 00:15
     
    2
     
    27

    Това ли е бойния вариант - две офаб 250, а за су25 четири? Уникално! То и нашия миг-21 може това!

  4. #4
    Брикс 04 окт 2015, 10:15
     
    13
     
    2

    До №3 ти кога си виждал руснаците да показват всичко в реален мащаб

  5. #5
    МиГ - ПилотА 04 окт 2015, 10:25
     
    11
     
    0

    Не знам, ама видях, че нещо много усилено се строи около летището!! На видеото видях около 4 бетон помпи който наливаха бетон!! Щом наливат 4 помпим значи нещо грандиозно се строи!!

  6. #6
    KOREKTOR 04 окт 2015, 10:40
     
    10
     
    2

    До #3 Уникално

    Позна.

    Уникално си ТЪП

  7. #7
    йессс! 04 окт 2015, 11:14
     
    3
     
    9

    Я, КУРЕШКА се прави, че разбира какво е вариант!
    Уникално си проста, булка!

  8. #8
    Peacemaker 04 окт 2015, 11:25
     
    1
     
    12

    #Кури ти си най-умния и начетен човек който съм срешал през живота си. Как го постигна?
    1 . Това пряко попадение ли е?
    Видео от първия излязал клип - първи удар ама от другата страна. http://www.liveleak.com/view?i=c77_1443613309. Приемам че безаналоговата техника е минала на има няма 100 метра улево щотото на 3тия ден най-после го цапнаха както си трябва. Но каза че това е от 2013 и част комбинирано с част от игра. Дай ми името на играта че ми се стреля малко и линка към оригиналното видео от 2013. Моля те, щото иначе ще вися по цял ден в този сайт
    2. Имат ли на дроновете руснаците целеуказател или не. Вече ти дадох линк че УСА-ите имат.
    Отговорено от теб - нямат, служат само да киризят , отделно като обясняваше руснака за удара на 3-тия ден силно наблегна да не гледаме къде е отметката от дрона.
    3. Линка към онези невероятни потребителски електроники дето си ми го обещал отдавна , че ми трябват резервни части.Лампи ми трябват..
    4. По въпроса за "хитовото" интервю на професора по психология
    -Има ли система "Напал". #Кори не е чувал за нея (аз го уважам като капацитет и му вярвам за всяка една негова дума) сиреч "развален руски телефон" се е получил. Сигурно щото е безаналогов.
    - Как така само той ги знае тия работи пък никой друг не ги е чувал. ака Пути ли му ги шепне или как въобще се случват нещата сред "рубладжиите". Може да сменя лагера ако условията са по-добри:) Много далече това УСА-шкото посолство ей:)
    - Как така още бомбят пък вече минаха 24 часа дето Путин им даде. По какво бомбят тогава
    5. Ванга дето предсказала какво ще стане в Сирия- линка към източника (книгата на Жени Костадинова)

    Както виждаш съм добавил отговорите измъкнати с кански мъки от теб и тези на който не си отговорил.

    Ако имаш забележки - кажи да кУрегирам:)

  9. #9
    СУ –ЗО 04 окт 2015, 11:51
     
    6
     
    1

    ""Интересно защо Су-34 каца с ракети "въздух-въздух".""

    Публикувано на 04.10.2015 / 11:23
    РУСКИТЕ СУ –ЗО СМ ПРИХВАНАХА 4 ИЗРАЕЛСКИ ИЗТРЕБИТЕЛИ, ИЗРАЕЛЦИТЕ ПОДВИВАТ ОПАШКА

    Сайта Strategika 51
    съобщава, че в нощта на 2 октомври 6 руски изстребители Су-30 СМ са прихванали 4 израелски McDonnell Douglas F-15. Планът на израелските ВВС е бил да преминат през Ливан в Сирия, като целите и задачите остават неизяснени.

    След като руските СУ-30 са се издигнали, за което са били уведомени пилотите на F-15, израелските изстребители рязко са се върнали на юг и с голяма скорост са пролетели назад над Ливан. Този инцидент е докарал до шок израелското военно командване.
    Израел счита, че в случая военното стълкновение на F-15 с руските Су-30 СМ, е докарало до загуба на всичките 4 изстребители на Израелските ВВС. Командването на Израел се опитало да възрази на Руското военно командване, но след въпроса защо Израелските ВВС се намират в небето на Сирия – бързо замълчали. Ливанската армия съобщава, че в 23,13 часа самолетите на Израел са пресекли границата на въздушното пространство на Ливан по направление Сирия.

    Afera.bg
    http://afera.bg/%d1%80%d1%83%d1%81%d0%ba%d0%b8%d1%82%d0%b5-%d1%81%d1%83-%d0%b7%d0%be-%d1%81%d0%bc-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d1%85%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b0%d1%85%d0%b0-4-%d0%b8%d0%b7%d1%80%d0%b0%d0%b5%d0%bb%d1%81.html

  10. #10
    -=Cyber=- 04 окт 2015, 12:17
     
    4
     
    1

    До неграмотника №8
    "Кури ти си най-умния и начетен човек който съм срешал през живота си. Как го постигна?"

    Ами и да ти каже, едва ли ще го разбереш, камо ли да го приложиш.
    Задал си има няма десетина въпроса със само два въпросителни.
    Вместо да киснеш тук или да стреляш по разни игри, по-добре иди се ограмоти малко и тогава ела да се правиш на интересен. Съмнявам се, че не си сам и като гледам колко несвързано и неправилно пишеш единствения мир който постигаш със сигурност е този вътре в себе си.
    Ако е вярно то си за специалист.

  11. #11
    KOREKTOR 04 окт 2015, 12:27
     
    4
     
    1

    До #8 Peacemaker

    Кво стана бе ГОВЕДО ТЪПО ДЕБИЛНО май и други ти сипаха с ГОЛЕМИЯ ЧЕРПАК ?

  12. #12
    KOREKTOR 04 окт 2015, 12:29
     
    3
     
    1

    До #8 Peacemaker

    ГОВЕДО ТЪПО ДЕБИЛНО,

    Зови пак БОЛНИЯ ДЕМОПЕДЕРАССИ Admin на помощ щото иначе си жив зян.без него..

  13. #13
    Peacemaker 04 окт 2015, 12:55
     
    2
     
    0

    #Кури и другите чета гледам (руски/американски/Европейски) сайтове и си съставям мнение. Понеже #Кури е е най-най му зададох няколко елеметарни въпроси - не ми отговори и порових по сайтовете да видя какво ще кажат. Посочи накой от дадените въпроси съм сбъркал и казах че ще корегирам отговорите.
    А специално за #Кури - ми освен обиди и линкове логично обяснение не съм видял. Ако някой намери някакво такова - да каже, и такъв списък ще поддържам.Просто искам да си съставя мнение що за човек е. До тук...

  14. #14
    Peacemaker 04 окт 2015, 13:01
     
    2
     
    0

    #Кури покажи професионализна си и отговори на конкретни въпроси човек... Излагаме се. Представи си че откача като теб и след това Админа трябва да бърше задника не само на теб. Как ще осерем темите... затова давай по въпросите. Или имате роднинсак връзка и не те притеснява? Админ хайде открехни защо толерираш изцепките на #Кори. Не го бива като пропагандатор определено. Хората отидоха навън , видяха в каква заблуда са живели. Да взема ли да му платя една екскурзия на #Кури до гърция примерно - до най-забутаното села във фалирала Гърция че да види как е и да се успокои че неврите нещо не си ги пази?

  15. #15
    sofianec 04 окт 2015, 13:54
     
    1
     
    4

    Уникално видео???
    За Бога, че просто дават, как самолетите кацат\излитат. Явно това е най-голямото им постижение - да кацнат успешно... :D

  16. #16
    www. aiforce.ru 04 окт 2015, 14:04
     
    2
     
    0

    NI: устаревший внешний вид Су-24 – вещь обманчивая
    Сегодня, 11:00Распечатать
    Бомбардировщик с крылом изменяемой стреловидности Су-24 – проверенная боевая машина, которая способна обеспечить российской авиагруппе в Сирии эффективность дальних ударных операций, говорится в статье, опубликованной в журнале National Interest. Перевод статьи приводит РИА Новости.



    «По некоторым параметрам Су-24 (по кодификации НАТО Fencer, "Фехтовальщик") может оказаться для проведения операций даже более полезным, чем привлекающий всеобщее внимание многофункциональный истребитель-бомбардировщик Су-34», – пишет автор публикации.
    Яндекс.Директ

    Начни зарабатывать $5000 в месяц
    1. Зарегистрируйся в MaxiMarkets. 2. Начни сейчас. Бонус $250! 18+
    api.maximarkets.ru

    Он отмечает, что «несмотря на устаревший дизайн Су-24 (этот самолёт был разработан ещё в 1960-х годах), Россия провела модернизацию парка этих бомбардировщиков и оснастила их современными системами».

    «Так, модернизированный Су-24 имеет стеклянную кабину, системы спутниковой навигации ГЛОНАСС, системы индикации показаний приборов на лобовом стекле и самообороны "воздух-воздух". На борту самолёта могут находиться управляемые ракеты класса "воздух-воздух" малого радиуса действия Р-73. Кроме того, бомбардировщик может переносить высокоточные управляемые боеприпасы», – сообщает автор.

    По данным журнала, «максимальная боевая нагрузка самолёта составляет 7500 кг, боевой радиус Су-24 – 560 км, причём последние модификации оборудованы системой дозаправки в воздухе». Самолёт способен наносить удары по целям на малых высотах.

    Мало того, в Сирии Су-24 могут быть использованы для проведения разведывательных операций.

    Су-24 за сутки могут подниматься до 30 раз, «однако неизвестно, сколько пилотов, способных управлять этими машинами, находится на авиабазе в Латакии и как обеспечивается техническая поддержка самолётов», отмечает автор.

    По мнению журнала, эти самолёты «в будущем будут заменены Су-34, однако российские бомбардировщики с полувековой историей до сих пор представляют собой эффективное средство для поражения целей, которые находятся на дальней дистанции от авиабазы в Латакии».

    Использованы фотографии:www. aiforce.ru

  17. #17
    sofianec 04 окт 2015, 14:04
     
    1
     
    6

    До #9 - за доброто на руснаците е да не се правят на мъже, точно с еврейската държава, че да не гризнат дръвцето.
    Можеш да разгледаш с какви играчки разполага държава Израел ;)
    https://en.wikipedia.org/wiki/Israeli_Air_Force

  18. #18
    до Peacemaker 04 окт 2015, 14:14
     
    5
     
    0

    1 . Това пряко попадение ли е?

    Друго си е да треснат в десетката, нищо не подозиращи цивилни в болница, нали?
    Бас държа, че тва руснаците не го могат!

    ПС: Малко им остана на братчетата ти, баща ви е безпомощен, нищо че "командвал най-силната армия на света".

  19. #19
    Geocom 04 окт 2015, 14:48
     
    3
     
    0

    Е то това че треснаха болницата никъде не се коментира - щото са най великите на света.
    Те преди 80 години едни други бяха по велики от всички останали и имаха най великата армия на света - наричаха себе си арийска раса.
    А ти като даваш пример със село в Гърция - ха сега пък ти ми отговори защо те са по добре макар че фалираха. Нали сме в Еврото и НАТО - що не наринаха пари и

    Аз ще ти отговоря - защото си гледат националните интереси а не са дупедавци като нас. Ние преди си давахме задника на СССР а сега сме в същото положение към САЩ. И щото сме си дали задника на едните и се чувстваме длъжни да плюем срещу другите макар и да са прави.

    И да речем че Америка спечели от цялата дандания и стане световен господар - ние какво ще спечелим от цялата работа - е на това ми отговори.

  20. #20
    Peacemaker 04 окт 2015, 15:05
     
    0
     
    0

    #19:
    До някъде си прав. Само че аз това не съм толкова за УСА колкото за ЕУ:
    Те им дадохда пари да се оправят. И не виждам чак толкова интереси да имат ЕУ(Германия) в Гърция че да им дават пари.
    Е само дето политиците им са по-понай и са си лика прилика с наште.. Добре че стана това с тях (за нас) че някой да си направи изводи (не чак толкова големи).

  21. #21
    Geocom 04 окт 2015, 16:44
     
    1
     
    0

    Казваш че си за европейския съюз - не за САЩ - но в момента Европа е слаба и слуша САЩ.
    Защо не дадоха пари на източния блок като се разпадна - защо не направиха нов план Маршал.
    Русия ли ни е виновна за сегашното положение или поддръжниците на Сорос - които разрушиха всичко в България. Даже и Европа не им трябват развити държави - трябват им пазари, а ние да произвеждаме домати но трябва да сме бедни за да им е по евтино.
    Задавал ли си си въпроса ако САЩ станат наистина световен господар дали ние ще сме по добре. Подчертавам НИЕ - в България.
    Господа бъдете реалисти - не ние обичаме едните и мразим другите - това не е турски сериал.
    Трябва да казваме кое е по изгодно за нас.

    И между другото Сирия си беше най светската мюсюлманска държава преди да се намесят САЩ. И в такива страни не може да съществува демокрация защото веднага се надигат разни ислямски групировки. Бил съм в мюсюлмански страни и съм го видял.

  22. #22
    KOREKTOR 04 окт 2015, 17:36
     
    0
     
    0

    До #20 Peacemaker

    ГОВЕДО ТЪПО НЕКАДЪРНО НЕВЕЖО,

    Досега и думичка не беше обелил за ЕУ.

    Само за КРАВАРИТЕ НАЙ-ВЕЛИКИ и за това "как го прави другата страна" се пенеше в ДЕБИЛНИТЕ СИ КОМЕНТАРИ.

    А сега изведнъж '' Ама видители аз съм за ЕУ".

    Ех ТАЛПО ЧАМОВА ДЕМОПЕДЕРАСКА , ТАЛПО ИЗМЕТНАТА.

    Е па ЕУ-то да не са по-стока от УСА-та ?

  23. #23
    башарназад 04 окт 2015, 20:18
     
    0
     
    0

    Когато руските и израелските евреи спорят това вътрешноруски или вътрешноеврейски проблем е?

  24. #24
    Peacemaker 04 окт 2015, 21:50
     
    0
     
    0

    #Geocom - не съм толкова сигурен. Преди време си говорих доста по темата с един германец. Точно по времето за подслушванията-беше тук за нещо което е може да мине за "легално" подслушване (не е теория на конспирацията - просто това е най-близкото което ми идва на акъла)
    Покрай цялата тази афера нещата доста са се обтегнали и няколко фирми са изяли калая яко. Дори се сещам за една БГ фирма дето направи милиони от това за сметка на няколко USA.
    Така че си имат едно наум.

    Че за парите - Европа дава пари и то доста (някой въобще не са доволни от това) . Въпроса е какво става с парите в държавата след това. Тук е заровено кучето.
    Русия е виновна естествено- не е лесно да загубиш доскорошни териториим особено при начина им на мислене и пропагандата която им се набива в главите. Замисли се кои от държавите бивши членове на СИВ за добре и кой зле. Тези които се орентираха бързо и се преорентираха към други пазари или тези който играят по меланхличните нотки на гражданите си за "дядо Иван"?
    Това пък със Сорос не искам да го коментирам - този човек става и ляга с мисълта как да ни унищожи ли? Кой е виновен - , комунистите(социалисти) - защо няма един който да не се е наместил на подходящо място и продължават да залъгват хората, ние сме си виновни че ги търпим, Русия че ни държи в прегръдката си чрез сайтове като този примерно и продажни политици, всички партии - заради това че забатачват сума ти неща който трябва да се направят и в крайна сметка всичко опира до сделка между тях, съд - баси толкова ли не хванаха един по-едър калибър политик от градски кмет.
    За разрушението по градове и села - феодални велможи и бивши мутри. Отделно че в един момемнт когато нещата в Русия приключиха се видяха че сме произвеждали боклуци които никой друг не иска да купи(в огромната си част - има и изключения).
    Европа сама по себе си е огромен пазар - платежоспособен при това така че тук не съм съгласен. Примера с доматите не е добър - виж чуждите са по хубави и по-евтини. Това че сме бедни не зависи само то ЕС - ние сме и мързеливи (хайде да не се обиждате но е така), корупция, отделно не сме се научили да работим правилно, не разбираме какво е да се живее в динамичен свят в който не трябва да е проблем да си сменяш попрището често, ние не знаем как се прави бизнес (тука има подобрение), няма истинско предприемачество(има подобрение)..
    Компексни са причините - и една от тях е все си мислим че някой друг ни е виновен:) и някой друг ще дойде да ни спаси

    Няма да съм доволен ако Щатите станат лидер но те са лидер и сега. Колкото и да се пънат рашките - няма да е дълго -това си е мое мнение. Но пък те са далече докато ЕУ-то е по близо и по достъпно.
    В този случай за нас е по изгодно да сме близо до тях. Все пак сума ти години сме били в другия лагер и знаем какво може да се очаква от него. Това да искаш да се върнеш пак си е върхова степен на мазохизъм.
    За Сирия - имам познат който е на твоето мнение- съгласен съм. поне не още няколко поколения за съжаление

  25. #25
    volxov5 04 окт 2015, 22:33
     
    0
     
    0

    Ако сте гледали клипчето ще разберете ``Руска групировка на ``Въздушно-Космически сили``извършват полети.
    p.s
    Специално,мене самолетите не ме интересуват а оръжието което е качено в космоса.
    Това е нова тактика и война .

  26. #26
    Александър Петров 05 окт 2015, 01:35
     
    1
     
    0

    изяще се от яд американски обамчета - вече сте история.

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка