"Дойче веле" откри новия враг на Европа

Pan.bg 21 окт 2015 | 00:14 views (3354) commentaries(8)
img /Поглед.инфо/ След като Ангела Меркел упорито се опитва да се самоубие зрелищно пред лицето на цяла Европа, човек започва се чуди дали това не е някакъв радикален политически пърформанс, кулминация на самоубийствен инстинкт, доведен до тихо съвършенство.

Защо се стигна дотук?

Нима дори тя, Ангела Меркел, не може да излезе от матрицата, която я е създала и от един момент нататък избра пътя на самоунищожението, вместо пътя на промяната? Но след като германската канцлерка покани всички бежанци в Германия и отвори широко вратите, преди да се наложи след това панически да ги затваря, стана ясно, че Европа дори не е в състояние да назове качествено проблемите си. Европа се намира в един псевдолиберален езиков затвор, окована с медийно бичуващи вериги и всеки, който се опита да излезе извън тези рамки или да постави проблема от различен ъгъл, получава такива крошета, че не му остава нищо друго освен да плюе зъби.

И така, стана ясно, че за бежанците нищо лошо не бива да се говори. Не ме разбирайте погрешно - изобщо не искам някой да говори лошо за бежанците. Една голяма част от тях заслужават подслон и закрила в рамките на възможностите. Но на европейците вече не е позволено дори и да вербализират съмненията си, че част от вълната може би не идва чак с толкова добри мотиви, и че може би не е лоша идеята в ЕС да се върне някакво национално мислене, защото иначе ни заплашва общоевропейска катастрофа.

Това обаче е в забранителния списък. В забранителния списък попаднаха всички мнения, които се опитват наистина да обяснят проблемите, а не просто безпомощно да стържат с нокти по повърхността, без да могат да се доберат до сърцевината. И така, Европа се оказа пленник на своя собствен сбъркан разказ за света.



И все пак, за да не рухне тази крепост на миража, за да не пропадне този летящ в облаците остров, за да не срути тази кула от слонова кост някъде трябва да има клапан за изпускане на парата. И се оказа, че голямата стара Европа си има своя Голям Враг и Бодил в Петата. Открих къде е шибаният гад, враг и чудовище в една статия в българската секция на "Дойче Веле".

Знам, знам, израз на изключително лош вкус е да четеш "Дойче веле", които заприличват на "Фолкише Беобахтер" на стероиди и екстази.

Това е садомазохизъм за идиоти.

Но все пак го направих.

И попаднах на удивително порочен и отвратителен текст на Александър Андреев, наречен "Предизвестеният изстрел".

Няма смисъл да ви преразказвам тезата му, защото не съм сигурен, че мога да я разбера. Тоя пич смесва удивителен коктейл от своите фобии, блъска с крошета защо България е толкова немодерна страна, че бежанците я заобикалят, и казва нещо, което трябва да съобщи на психиатъра си: "А доколкото русофилството пък е традиционно силно в България, в момента възниква експлозивна смес от враждебност към бежанците и одобрение за руската военна операция в Сирия...". Тоест - одобряваш ли битката с тероризма, ти си националисти и ксенофоб, и това само погерманчен българин може да го измисли.

Но няма смисъл да се занимаваме с този аспект на текста. Друго е по-важното. Вижте какво пише Андреев: "Бедност, изостаналост, пропаднали надежди, неясни страхове и национализъм - това е диагнозата на повечето балкански народи.......След няколко години богатият Запад ще си е решил проблема с бежанците. Но югоизточната периферия на Европа може задълго да остане заплаха за мира и стабилността на Стария континент..."

Ако горните редове бяха посветени на някоя африканска или недай си Боже западноевропейска страна, това щеше да бъде окачестевено като език на омразата, ксенофобия и откровен расизъм. Очевидно е обаче, че Балканите, тъпата югоизточна периферия на Европа вече е легитимна мишена за хейт сред богатия Запад.

Значи за бежанците нищо лошо, за европейските институции - нищо лошо, за Меркел - сакън нищо лошо, но пък за това колко е готино да риташ тъпите балкански селяни, тия расистки дебили, гадните копелета, които са потънали в мрак, ракия и шопска салата. Тия гнусни селяни на ЕС, които не разбират величавата идея на Европа и като пълни лузъри се питат дали случайно евроелитът не изперква колективно?

Не смятам да възприемам мнението на Андреев като израз на някаква лична вътрешна битка с неговата национална идентичност. Това е осъзната политика. Очевидно е, че в Европа се оглеждат за жертва, някой, който да посочат обвинително с пръст за проблемите и това ще е добрата стара "югоизточна периферия", която ще бъде наритвана, мъчена и щипана, защото старата Европа все повече заприличва на онази хищница от стихотворението на Александър Вутимски - "разглезена, изтънчена и алчна".
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 8

  1. #1
    забележки 21 окт 2015, 07:30
     
    0
     
    13

    В никакъв случай не осъждам военния / полицая който е стрелял, защото това му е наредено, това му е задължението като граничар. И по принцип не е лошо да се знае че границите на нашата държава се охраняват.

    В никакъв случай не одобрявам стрелянето в тила на афганистанец на нашата граница,( много странно как е станал "рикошета " - от някоя шишарка, може би... неговата?) ако този идотски инцидент изобщо се е случил, макар че обстоятелствата са все още мътни около тази истерия. Много намирисва на фотошоп и малко спец-службистка фикция, дефилираща като "журнализъм" ( всички медии в Европа, освен в България, часове след инцидента копи-пействат едно и също до умопомрачение, като с течение на времето историята се видоизменя до неузнаваемост - трима холандски туристи се моткали по нашата граница - искали да идат в Сирия, според алгемейне дагблад, и масово подобни кретенизми по френските, немските и английските медии).

    Изобщо не е ясно обаче по чий интел става целия този фарс? Ясно е че действията на нищо неподозиращият ни граничар са били направлявани от някой, за да бъде там в определено време и на определено място.

    Отдавна е известно че има бежанци И от Сирия, това не отричат нито в З.Европа, нито в САЩ, нито в Русия, нито дори в Сирия и поне още 100 страни в света. Какви са бежанците и има ли между тях терористи - това е тема за спекулации и машинации. Вероятно е да има.

    Това означава ли, че всеки който е решил да напусне Афганистан или Сирия е възможно да е потенциален терорист? Защо от изключението се скалъпва правило? И то за всички и всеки? Кой си позволява такива наглости? И кой му позволява да си позволява?

    Турция не е подписвала договори за емиграцията, както България. Те не са задължени да държат вечно бежанците в палаткови лагери по границата си, защото САЩ все още не могат да си премерят пишките с РФ, а французите, холандците и португалците не знаят как да си разкарат бричките от Черно море за мониторинг на Крим, като същевременно им текат лигите в посока Сирия , както и на турците междувпрочем, които не по-малко от тях активничат. България не е задължена да брани ЕС и Особено Германия и атлантическото крайбрежие(като собствено едва ли не, а нашето черноморие - кучетата го яли, да го тъпчат какви ли не натовски крокодилски ботуши цяло лято и да се ебават по плажовете ни като селски ергени отишли на родео с всяка срещната фуста...преди няколко дена някакъв американец ми се хвалеше "в бара" самолично, даже показа и снимков материал.представи се, ама хич не му запомних името, не помня такива неща, и не желая дори да ги знам, че само ме хваща бяс) от нашествие на бежанци ( представено едва ли не като нашествие на скакалци). Особено след като нито ЕС, нито Нато са си мръднали един косъм от задника за да не разрушат стабилността в страната ни и региона, като ако не ни финансират, то поне да не ни осакатяват всячески. Военно и икономически.

    Бежанците, каквито и да са те по националност, цвят и религия, с мотиви дори за икономическа имиграция и естествено - политическа, са хора като мен и вас. С Човешки Права. Още повече - не е сигурно че полицая би стрелял по животни , опитващи се да минат границата, но с удоволствие стреля по брадат брюнет в тъмното, защото от няколко седмици на сам му пълнят черепната кухина с пропаганда. Добре оркестрирана при това.

    За да може гаспаджа Да-лайя Грибаускайцкая ( номенклатуршчица от бившото ссср, пребоядисана набързо в розов неонацистки пънк, за да може да влезне на нощното парти по мерене на обувки в двореца на принца/лорда от ЕС и не знам си още какви пръстени) да си вее байрака в Брюксел, както реши, за сметка на България? Коя е тази кифла, че да представя България в ЕС по въпросите на имиграцията? И от къде на къде Тиквоний Главундера, врат мутренски нйеден, ще отстъпва правомощията , с които го облича българския гласоподавател на една шайка Прибалтийски Неонацисти и евроатлантически пирати?



    А колкото до горната статия - харесва ми. С тези забележки.

  2. #2
    голям глупак 21 окт 2015, 07:32
     
    13
     
    1


    е този Александър Андреев... Те, западна Европа напълно изперкаха. С тяхната, криворазбрана "демокрация", унищожиха вековната култура и традиции в Европа, само и само да угодят на сатанистите в САЩ. А сега вече и провеждат насилствено ислямизиране. Не са враг "югоизточната периферия на Европа"! Напротив, тези народи знаят много добре, какво означава да пуснеш доброволно мюсюлманските орди в страната си.... Да си припомним, с каква ярост и дисциплина си защитаваха страните и трудавият пазар до скоро от нас! Уж вече бяхме в ЕС, но години наред бяхме 2-ра категория европейци, нямащи право на свободно търсене на работа там и живеене...А сега, когато кукловодите в САЩ решиха, че е време да се превърне старата Европа в помия, то всеки безграмотен чалмар от путк@та си майна, не само че има право да отиде в техните страни, но и получава пълната държавна издръжка, разни безплатни курсове да изучава езика, безплатни обучения в разни специалности, безплатна медицина, безплатна храна, безплатно жилище, даже вече и със закон имат право насила да принуждават собствениците на жилища, да ги предоставят за живеене на чалмарите....
    Някой беше казал тука! "Да еба и демокрацията!"
    Ако това е западната демокрация, то изобщо не ни трябва! Нали по време на "Студената война" точно това ни пееха, че източна Европа била живяла в тоталитарни общества, с голяма цензура и т.н...?
    А те сега какво са?
    Представи си, вземаш кредит, купуваш жилище, работиш като луд да го изплащаш цял живот и хоп, някаква си "демократична държава" има право да ти го вземе НАСИЛА и даде на някакви си бежанци, да живеят в него и ти го усер@т. Хей, то даже Русия и Путин в момента са много по-демократични от Германия и Меркел!
    Значи те отворили границите широко за куцо и сакато от майната си, да идват и живеят тука и е ясно, че тези никога няма да бъдат "интегрирани", а ще ядат, пият и се размножават за наша сметка, и коренното население няма вече право даже и словестно да възрази на това????

    Да ти еба и демокрацията!
    Превръщайте си се в педераси, раздавайте си имотите на члмари, хранете ги и чакайте да ви превземат страните, но ни оставете нас на мира! Само ние, от Унгария "надолу", на юг, разбираме какво става и за това се бунтуваме! А вие така и така сте обречени! Дръжте си чалмите там при себе си!

  3. #3
    Отн. #1 забележки 21 окт 2015, 08:03
     
    18
     
    0


    "...Бежанците, каквито и да са те по националност,... са хора като мен и вас. С Човешки Права...." Съгласен до тука!

    НО, когато е преминал хиляди километри през други страни, които не са във война и преминава нелегално и нашите държавни граници, то ние, ако все още сме някаква суверенна страна, имаме право да го спрем и проверим, кой е, от къде е, какво търси тука и има ли законното право, ПО НАШЕТО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО, да е тука!
    (Да не говорим, че ако действително са бежанци от война в тяхната страна, то по пътя им от там до нас, е имало други стани, в които няма война и е трябвало там да останат... А то излиза, преминали половината земно кълбо и преплували океана, за да стигнат до Япония и търсят там убежище??? Странно нали?)

    Е, ако се е съпротивлявал при проверката, естествено, че органите на нашата държава имат право да употребят и оръжие и това не е произвол, а акт на защита на НАШЕТО НАСЕЛЕНИЕ!

    Само си представи, ти минаваш нелегално границата на Афганистан и там се съпротивляваш на техните граничари, какво те чака? Ще те застрелят, естествено и даже никой няма и да разбере, че си бил ти!

    И в САЩ е същото! Там стрелят на месо даже и по своите граждани, ако се съпротивляват на полицията при проверка!

    http://www.dailymail.co.uk/video/news/video-1173602/GRAPHIC-Charleston-cop-fatally-shoots-man-runs-away.html

    http://www.policeone.com/officer-shootings/articles/8637066-Video-Texas-cops-fatally-shoot-man-who-pulled-replica/

    http://edition.cnn.com/2015/09/25/us/delaware-police-shoot-man-wheelchair/

    Значи, "учителите на демокрацията", стрелят в града по собствените си граждани, а ние да нямаме право да си защитаваме националните граници от чужденци? Сорри, но нашите граничари много добре са направили! Дошъл нелегално в България и е оказал въоръжена съпротива при проверката! Ами застрелване! Нормален бежанец, нямаше да оказва съпротива на нашите органи!

  4. #4
    Teraflop 21 окт 2015, 08:50
     
    10
     
    1

    "политически пърформанс" Ей,тоя пърформънс,брей!Направихте го българска дума.Модерна дума.Навсякъде само проекти и пърформънси.По улиците,в училищата,в НПО-тата и тъй нататък.Бългерия......

  5. #5
    spusak 21 окт 2015, 13:49
     
    12
     
    0

    Бежанец се явява на ГКПП и заявява, че иска убежище. Преминаващия границата през гори, планини и т.н. е нарушител на държавната граница с нечисти намерения и следва да бъде задържан.

  6. #6
    Гого 21 окт 2015, 14:30
     
    11
     
    0

    Напълно съгласен с номер 5. Бежанец е бягащ от война човек от съседна или много близка(до няколко стотин км) държава. Бежанец е човек, който се явява на гранично-пропусквателен пункт и иска обежище в близка до неговата страна за да може един ден да се завърне там.
    Това което минава през наша територия нелегално на път за Германия не е бежанец, това е башибозук!

  7. #7
    vedar 21 окт 2015, 14:34
     
    2
     
    0

    "И попаднах на удивително порочен и отвратителен текст на Александър Андреев, наречен "Предизвестеният изстрел".

    Няма смисъл да ви преразказвам тезата му, защото не съм сигурен, че мога да я разбера. Тоя пич смесва удивителен коктейл от своите фобии, блъска с крошета защо България е толкова немодерна страна, че бежанците я заобикалят, и казва нещо, което трябва да съобщи на психиатъра си: "


    Пак ли този безродник! Този който принизи бойното знаме или българският флаг на парцал! На това нищожество всичките му писания са долнопробна пропаганда. Защо изобщо четем помията му, и я коментираме.

  8. #8
    Картофа от жаравата 21 окт 2015, 18:05
     
    10
     
    0

    Какви договори за емиграция Турция е подписвала или неподписвала в конкретния казус няма значение.Турция е член на ООН и като такава е длъжна да изпълнява конвенцията на ООН за бежанците,защото бежанци може да има на нейна територия.На наша територия вече са нелегални имигранти.Така е спаред конвенцията на ООН.Грижа на ООН и на тези които провокираха конфликта в Сирия е да осигурят подслон и препитанието на бежанците на турска територия.Грижа е и на Турция,защото тя активно участва и продължава да участва активно в избиването на сирийските кюрди.Реално Турция иска да хвърли горещия картоф,който самата тя е сложила в жаравата.

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка