Горещи новини
- БЪЛГАРСКОТО ВОЕННО ИЗДАТЕЛСТВО "ЕЪР ГРУП 2000" НА ИЗЛОЖБАТА НА КНИГАТА, НДК 5-10 ДЕКЕМВРИ! ЩАНД 418, ЗАПОВЯДАЙТЕ НА НОВИТЕ НИ ИЗДАНИЯ!
- Украинските войски удариха 5 склада с боеприпаси на руснаците
- Зеленски изслуша предложенията за решаване на мобилизационните проблеми в Украйна
- The Economist: Путин изглежда печели украинския конфликт
- В САЩ е създаден дрон-прехващач за многократна употреба
- Държавните поръчки за доставка на пистолета "Лебедев" за 2023 г. са изпълнени
- Украинското министерство на отбраната одобри за експлоатация нови системи за РЕБ
- Зеленски обяви преминаването на украинската армия към отбрана
- Медведев: 452 хиляди са военнослущите сключили договор с МО за 2023
- /ВИДЕО/: Путин реши да увеличи числеността на Въоръжените сили на РФ

pan.bg
Индийският лидерен авиопревозвач Air India представи Maharaja, първият в света виртуален агент с изкуствен интелект (AI), който може да обработва над 6000 заявки дневно на четири езика: хинди, английски, немски и френски. За това съобщава онлайн-изданието Buying Business Travel Russia. Maharaja помага да се получат отговори на въпросите на пътниците относно статуса на полета, правилата за превоз на багажа, процедурите за чекиране, програмите за лоялност, възстановяването на суми за билети и всякакви промени, свързани с полета. За разлика от чат-ботовете, чиято работа се основава на правила или ключови думи, изкуственият интелект разбира контекста на потребителските заявки, което прави отговорите му логични и по-пълни. Според компанията дигиталният съветник трябва да „намали броя на рутинните проблеми, позволявайки на служителите на Air India да се съсредоточат върху сложните маршрути и да осигурят по-ефективно взаимодействие с пътниците“. Между другото, Maharaja отговаря на повечето заявки в рамките на 80 секунди. При това само 15% от общия брой въпроси се нуждаят от предаване до служителите на кол-центъра на Air India. За да създаде виртуалния агент, авиокомпанията е сключила споразумение за партньорство с Microsoft. „Ние вярваме, че това е началото на нова ера в обслужването на клиентите и очакваме с нетърпение да видим повече организации да използват възможностите на изкуствения интелект“, казва Марко Касалаина, вицепрезидент по въпросите на внедряването на AI в Microsoft. Air India, собственост на Tata Group, обяви планове за ребрандиране. Компанията вече е направила поръчка за повече от 500 самолета и до март 2024 г. ще добави над 400 седмични полета към маршрутния си график: 200 вътрешни и същия брой по популярни международни маршрути.
Л. Дойчинов
Информация и илюстрация от https://buyingbusinesstravel.com.ru/
loading...
Други публикации
Напиши коментар