Горещи новини
- Ще вдигне ли Германия блокадата си за износ на оръжия за Турция?
- Руските военни получиха партида от новите бомбардировачи Су-34
- Швейцария ще получи гранатомети RGW-90 от Германия, но след доставянето им на Украйна
- Airbus - поръчки и доставки за септември 2024 г.
- Тръмп обяви за пропадане на сделката между РФ, САЩ и КНР по ядрените оръжия
- /ВИДЕО/: 104-годишен летя с парапланер и подобри световен рекорд
- /ВИДЕО/ Путин: РФ ще стимулира въвеждането на съвременни технологии в индустрията
- Нова Зеландия загуби военен кораб в мирно време
- /ВИДЕО/ Лукашенко: Западът не успя да удуши Русия и Беларус
- Какво ще покаже израелската Rafael ADS на изложбата AUSA 2024 в САЩ
Българските морски новини № 959
Към морето и Дунава - за напредък!
Специално за Pan.bg от Бургас и нашия Черноморски приятел Ърни Хемингуей
РАЗГЛЕДАЙТЕ ГАЛЕРИЯТА > > >
Pan.bg продължава да следи за Вас темата за промените в пристанище Бургас.
В поредицата от репортажи, посветени на обновлението в порта вече проследихме изграждането на редица инфраструктурни обекти по пътя към превръщането на Източния басейн в модерна круизна и яхтена марина.
Промени се наблюдават не само в инфраструктурата на брега, но и в статистиката на корабните посещения на Морска гара.
В нея вече ясно се различава една нова тенденция - увеличава се броят на ветроходните и моторни яхти, които посещават пристанището.
Въпреки, че броят им е незначителен на фона на товарните кораби, все пак статистиката отчита визити на туристически плавателни съдове на Морска гара или средно между пет и десет моторни яхти на тримесечие.
Една от тях (снимки 5-10), която акостира на Морска гара миналото лято Ви показахме на 24 август 2022 г. в брой № 830 на рубриката "Българските морски новини" с надеждата, че тя е добър предвестник на предстоящите посещения на големи круизни кораби в Бургас.
Днес се завръщаме към темата с четири фотографии (1-4) на още една яхта, която понастоящем зимува в Източния басейн на пристанището.
Това е бермудският кеч "Максимус норд", построен през 2010 г. в яхтостроителния завод "Флагман" по проект НКИ 111 "Сакен" (круизна моторно-ветроходна яхта).
Яхтата има максимална дължина 21,20 метра, дължина по водолинията 18,26 метра, широчина 6 метра и газене 2 метра.
Ветрилното стъкмяване е разположено върху две мачти и включва четири ветрила: грот, бизан и два стаксела. Двигателят е Volvo Penta с мощност 310 к.с.
Благодарим на Ърни Хемингуей за снимките и очакваме следващото му включване!
Pan.bg - лидерът в българските морски новини!
Следете морските новини от България в Pan.bg и социалните мрежи https://www.facebook.com/profile.php?id=100082058148292
Към морето и Дунава - за напредък!
Специално за Pan.bg от Бургас и нашия Черноморски приятел Ърни Хемингуей
РАЗГЛЕДАЙТЕ ГАЛЕРИЯТА > > >
Pan.bg продължава да следи за Вас темата за промените в пристанище Бургас.
В поредицата от репортажи, посветени на обновлението в порта вече проследихме изграждането на редица инфраструктурни обекти по пътя към превръщането на Източния басейн в модерна круизна и яхтена марина.
Промени се наблюдават не само в инфраструктурата на брега, но и в статистиката на корабните посещения на Морска гара.
В нея вече ясно се различава една нова тенденция - увеличава се броят на ветроходните и моторни яхти, които посещават пристанището.
Въпреки, че броят им е незначителен на фона на товарните кораби, все пак статистиката отчита визити на туристически плавателни съдове на Морска гара или средно между пет и десет моторни яхти на тримесечие.
Една от тях (снимки 5-10), която акостира на Морска гара миналото лято Ви показахме на 24 август 2022 г. в брой № 830 на рубриката "Българските морски новини" с надеждата, че тя е добър предвестник на предстоящите посещения на големи круизни кораби в Бургас.
Днес се завръщаме към темата с четири фотографии (1-4) на още една яхта, която понастоящем зимува в Източния басейн на пристанището.
Това е бермудският кеч "Максимус норд", построен през 2010 г. в яхтостроителния завод "Флагман" по проект НКИ 111 "Сакен" (круизна моторно-ветроходна яхта).
Яхтата има максимална дължина 21,20 метра, дължина по водолинията 18,26 метра, широчина 6 метра и газене 2 метра.
Ветрилното стъкмяване е разположено върху две мачти и включва четири ветрила: грот, бизан и два стаксела. Двигателят е Volvo Penta с мощност 310 к.с.
Благодарим на Ърни Хемингуей за снимките и очакваме следващото му включване!
Pan.bg - лидерът в българските морски новини!
Следете морските новини от България в Pan.bg и социалните мрежи https://www.facebook.com/profile.php?id=100082058148292
Навигирайте с бутоните под снимката, за да разгледате галерията!
ПРЕДИШНА СНИМКА 18/41 СЛЕДВАЩА СНИМКА
Други публикации
Напиши коментар